About Me

My photo
sTiLL sEaRcHinG fOr MySeLF..

..



'
'
'

Monday 5 April 2010

pentingkah ungkapan itu??


arinie ari ISNin..and..its CUTI..cuti,,cuti..yeay..yeay..yeay..
cuti EASTER..

bangun pagi2.,dapat msg..org ajak g shopink..but..i xnak r..
coz nak manjekan diri ...cececeh..
  1. mandi..shampoo..scrub( daa abess daa:( )
  2. pakai mask..
  3. berjiwang ngn DAYAH..
 then,,aku sorang2 kat rumah nie..rase mnyesal plak xnak g shopink tdi..huhu
tpi xpe r..maybe after tis..blh study jap..MAYBE..hehe.

mase bercerita..mengungkap kisah2 lampau aku..
baru aku tahu..dahulu..diriku amat mementingkan..ungkapan  I LOVE U..
then aku sangat2 xpercaye yg sidia suke kt aku..
coz die xckp pown cmtu,..

then..tibe2 aku teringat card yg diberi oleh si dia..
die tulis " he gives his heart to me..so i need to take care of it "
rsenyer cmtu r..
then..aku still nak dgr ..die ckp I LOVE U..
n aku still rse die xsuke kat aku..;(
kenapalah aku xconfident mase tue??
kesian sidia..bad memories..bile bersame ngn ku..

actually kan..bile di ingat kembali..
aper yg si dia lakukan..mmg daa cukup...membuktikan..
but still..aiishhh.
mataku mse tue telah dikaburi oleh ungkapan itu..
 so xnmpak..

aiseh..nie ader larh..
hasilnyer apabile berjiwang ngn dayah..
:)

p/s:motif..aku tulis entri ini..
tdak diketahui..
juz nak share..
citer zaman dolu2..

4 comments:

iddy said...

Penting gak kot, tp kalo die da tnjuk ngn care laen tak pe la kot..

have faith..

:)

nurulfaridah said...

die da tunjuk yg die suke kt u..mgkin die nk ckp 'i love you' mase nk melamar u nnti..romantic.. (^_^)

KiFli MaLLy said...

hehhehe tak salah nak berjiwang2....kita pown slalu gak

Unknown said...

ader setengh laki dia nk kita phm cr peyampaian dia..walau xbeterus terang..huhuhuhehhee