About Me

My photo
sTiLL sEaRcHinG fOr MySeLF..

..



'
'
'

Saturday, 21 August 2010

my kampung..

mengupdate blog selepas satu jangka masa yg agak lame..hee~
itu larh yg selalu berlaku apabila diriku ini pulang ke malaysia..yelah bile kat malaysia nie banyak larh activiti ..sibukkk jer memanjang..best2..

nie update blog sambil menonton MAJALAH 3..die tgh citer sal PENYU..dulu2 mase kecik2 suke makan telur penyu...sedappp..tpi skrg daa lame xmakan,...

actually banyak nak citer tpi..yer lah cm xbeyse jer skrg...maklum lah daa lame xupdate kan..
juz saye harap ..

JANGAN LAH KITE DENGKI MENDENGKI DAN MENCANTAS REZEKI ORG LAEN..
BERSYUKUR LARH DGN APER YG ADA..BERGEMBIRA LARH YER..

selame nie duk upload pic kat egypt jer kan..so skrg saye nak upload pic dari kg kelahiran saye..


 @pasar ramadan\
dungun terengganu
~tahukah kamu bahawa pasar minggu di dungun 
pernah masuk Malaysian book record coz mrpkn pasar terbesar dan terpanjng~


jom membeli juadah berbuka..
best2,..macam2 ada..
n
membeli berpada2 yer..
jgn tgk tue nak beli..
tgk nie nak beli...
xelok..

sila jage kebersihan yer kawan2

nie larh my restaurant..
dtg2 yer,,


ok gambar di bazar ramadan lagi..
hii

p/s:entri nie banyak nasihat kan..

2 comments:

QieFLy si Dolce said...

minggu depan saya ke terengganu hehehe...klu ada masa saya datang berkunjung ke restoran kamu ahaks...

kodok hijau the ghost writer said...

kodok singgah beraya nanti bleh.. hehe

nasiblah budak ni suka makan telor penyu.. kalau dia makan telor kodok.. abis keturunanku