About Me

My photo
sTiLL sEaRcHinG fOr MySeLF..

..



'
'
'

Monday, 24 May 2010

fikir gitu2 ajer.

there is lots of things dat ..yer larh..bermain2 di difikiran ku..
aku xthu sama ada itu masalah..or aku fikir ianya masalah....walhal ianya bukan satu permasalahan..
aisehh semua org ader masalah..juz ..how they cope wit it..

xnak fikir pasal itu..so saye boleh hidup dengan tenang ..

arrggghhhh...
aku xthu nak cakp macm mane..
juz..aku risau sgt2...takot..
tpi aku xleyh cakp knape..
or pasal aper..
n ianye terpendam ajer..

xder moood..study pown xmasuk..coz asyik fikir bukan2..
aisehhh..apsll llarh aku nie suke fikir bukan2..
dlu..aku xske fikir bukan2...{but ske gak berangan..hehe}
coz aku rse membazir jer aku fikir ..
so dlu aku juz gunakan otak ku ini utk study sahaje,,
or jwab teka -teki macam SUDOKU..coz ianye bagus utk otak berkembang..
{ part ini macam skema giler kan..yup saye mmg skema}


so kalo benda2 laen itu..aku juz..fikir gtu2 jer..then..trus melakukan yg aper aku fikir gtu2 jer..
walaupoewn kadg2 benda xberapa nak jadi..yer larh nak jadi mcm mane coz aku fikir gtu2 jer..
tpi aku hepi dengan sepenuh jiwa..n fikiran pown xserabut serabai macam skrg...

mane diriku yg dulu??
aderkah aku boleh dikategorikan  sbg
org yg ...culture shock itu??
owh tidak..

miss myself..the old one..




miss my familt ;(

5 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

nape weh, meh la stori

Solehah said...

kena kembalikan diri yang dulu balik la..semua masalah ada penyelesaian nya..baik cari penyelasaian drp kita panjangkan dengan fikir bukan2..

eLLa said...

thanz korang...;)

nhanunmr said...

ella yg dulu?...
hurmm..suke jOin hanun tgk cite >.<

QieFLy si Dolce said...

wahahaha.....jgn fikir sngt bende bukan2...yess better klo layan sudoku jer...