About Me

My photo
sTiLL sEaRcHinG fOr MySeLF..

..



'
'
'

Thursday 3 February 2011

02 february 2011 ( journal )

okay arinie xbuat aper sgt..

juz menunggu jer pelan kerajaan tue..
 kitaorg xkan berharap..

btw internet daa ader...
so aku upload pic and vid kat blog..n fb..
actually kat fb lagu banyak pic and vid yg aku upload..

then kitaorg dpt tahu kitaorg akan dibawa ke JEDDAH ..by kapal terbang,.
n ke  malaysia dgn kapal laut..xthu r ambil mase berape lame tue..



MAS menawarkan sebut harge rm 6000 seorg,,kepada kerajaan..huhu...mahal kan..

then MARA  akan bagi kitaorg wang sagu hati sedikit..coz maybe drg xmampu nak bgi tiket flight kat kitaorg so bagi r duit sedikit..thanz MARA..luv u...hehe..

okay r..aku nak on9..best...

btw ..aku ader bace kt blog..
amboi2..mentang2 r kitaorg xdpt on9..pandai2 jer korang tulis /comment macam2 erk..sakit hati kitaorg taw x..der otak ke x..xpiki ke mase tulis tue..okay...bout tis..aku tuliis kat entry laen..menyakit kan hati taw x..

eee...menyampah taw x..kalo x tahu..buat care xthu..


2 comments:

Anonymous said...

tak berterima kasih ke kepada kerajaan?

Anonymous said...

kerajaan kan rakyat...