About Me

My photo
sTiLL sEaRcHinG fOr MySeLF..

..



'
'
'

Thursday 3 February 2011

28 JANUARY 2011 ( journal)


28 JANUARY 2011..
Kali pertama dalam hidup aku...bunyi dentuman bom menjadi alarm jam ku ;)..aku terbangun tidur..dengan bunyi bom..bunyi kaca2 pecah..bunyi suara2 manusia yang ingin menuntut keadilan..its really menakutkan..hurm..sekarang nie , saaat ini..dorang still buat demo, so background music bunyi2 bom..eh aku dengar someone tengah menjerit..
Hurm sekarang nie ..kitaorg daa terputus hubungan dengan dunia luar..internet & line phone daa di block..actually mase dengar2 dorang nak block internet twitter n fb jer..aku xpercaye..minggu lepas 1st  benda yang kena block ader larh twitter..n gradually internet makin lambat..asyik terputus jer..then facebook daa xleyh buke..then pagi tadi internet n  phone daa diblock..semalam aku nak msg ayah aku , mak aku...nak tanye khabar .. n nak cakap..mase farewell party kat oncology department..doctor puji aku nyer ayam goreng berempah..he told me that i’m gonna be a good housewife ;)  ... abah ..ella okay jer cni...juz ella  takot..harap2 xder peluru  sesat masuk dalam rumah ..sebab drg buat demo depan rumah ella jer..ella lapar tapi tdi mase kat dapur ella takot..smpai xleyh  nyalakan api..nak balik..nak balik malaysia..menyesal ella xmsg abah semalam..ella xthu drg nak block phone..ella ingatkan blh msg pagi nie;(
Semalam kitaorg ader farewell party dengan doctor2 kat oncology department........korang...tadi tibe2 ader bunyi bom..kuat ..gegar bangunan nie..terkejut aku..
Okay sambung balik citer..aishh bom nie ganggu jer kan..huhuhu
Semalam kitaorg ader farewell party dengan doctor2 kat oncology department..best sgt mase tue..mase tue still lagi aman..tenang jer..kecuali aku larh xtenang sekejap..coz aku kena berlari2 smbil membawa ayam goreng berempah n kuih lapis..aku lambat..orang daa nak start majlis daa..aku xsmpai2..hehehe..
Harinie giliran doctor2 kat oncology kerja kat ER..mesti drg penat harinie kan..sbb dari tadi bunyi ambulans lalu..
Okay larh...aku kena study nie..walaumcm mane pown keadaan kat luar..juz..pekatkan telinga..coz aku ader exam final ..lagi 2minggu..wish me luckJ...ehh daa senyap daa kat luar..ohh..drg berhenti coz daa nak asar..t drg sambung larh balik..bagus kan dorang..itu contoh yg patut kite ambil..


 sumber pic: syafiq

p/s:aku xleyh study pown lepas tue..;( then entry nie ditulis pada hari berkenaan

No comments: