About Me

My photo
sTiLL sEaRcHinG fOr MySeLF..

..



'
'
'

Thursday 3 February 2011

31 JANUARY-1 february 2011 ( journal )


31 JANUARY -1 Februari 2011..

Hari nie kitaorg balik rumah jap..coz nak masak sekejap n mandi n yg paling penting..amek pengenalan diri kawan ku..die tertinggal kat rumah ...adesh..

Kitaorg keluar awal2 pagi lagi..takot drg ader wat demo lagi...tapi rupe2nyer..drg daa start kumpul daa mase tue,,so kitaorg kena ceppaaattttt....

Then smpai2 kat asrama..g cafe beli nasi..lauk2 daa ckit..kena jimat...kitaorg faham..huhu

Tapi ..kitarg dgr..berita terbaru kitaorg dgr..drg cakap...kerajaan malaysia xkan hntr pelajar pulang..juz kalo xder bekalan makanan baru drg hntr bekalan makanan..hancur luluh taw x perasaan kitaorg..dorang tipu..dorang cakap kat mak ayah kitaorg..nak amek kitaorg...sampai hati beri kitaorg harapan palsu...sedih taw x...n for the first time ( sejak demo nie ) ,,aku nangis mase kol ayah aku..aku sebak sgt..aku taknak nangis ..aku xnak risau kan ayah aku..

And then drg ckp kitaorg melebih2 kan keadaan kat cni..omg..cmne r korg blh ckp cmtu...berita kat tv3 pown ader..

Actually kitaorg xkisah kalo korang xnak tolong kitaorg..tapi apsal tipu mak ayah kitaorg..bagi drg harapan palsu..xbaek tahu x..drg sgt risau..korang xder anak kat cni blh r ckp cmtu..pleaz..jgn bagi harapan palsu lagi yer..i hate it..



Hurm...then kitaorg dgr..mak ayah daa start desak2 kerajaan..ckp kt tv 3..gud job..hehe..

Then najib announce LAGI kat tv 3  drg akan hntr kitaorg balik..

Okay ..i dont believe it..

Kitaorg daa nak beli tiket sendiri..coz our senior daa ramai yg balik..n junior jugak..

Tpi mlng nyer tiket daa mahal sgt2..sejam  daa naek 2-3 kali ganda ;(

Family kitaorg mmg xkisah pasal harge tiket..tpi kitaorg kisah...


Insyaallah ..xder pape akan berlaku kat kitaorg kan..kitaorg akan selamat kan..doa kan kitaorg yer..

No comments: